Послуги для Замовників

Послуга

Опис

Вартість

Організація та повний супровід процедури закупівлі згідно з вимогами Закону

1. Створення тендерної документації (кваліфікації, технічної специфікації, проекту договору).
2. Супровід в розгляді та оцінці тендерних пропозицій, висновок перевірки комерційних пропозицій від учасників.
3. Підготовка та формування всіх необхідних документів, протокольних рішень які стосуються процесу закупівель.
4. Супровід та формування обґрунтованих відповідей для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

від 1 до 3 відсотків від суми договору, але не менше 3000 гривень

Організація та повний супровід допорогової процедури закупівлі згідно з вимогами Наказу № 35

1. Створення тендерної документації (кваліфікації, технічної специфікації, проекту договору).
2. Супровід в розгляді та оцінці тендерних пропозицій, висновок перевірки комерційних пропозицій від учасників.
3. Підготовка та формування всіх необхідних документів, протокольних рішень які стосуються процесу закупівель.
4. Супровід та формування обґрунтованих відповідей для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

від 1 до 3 відсотків від суми договору, але не менше 1000 гривень

Організація та здійснення повного річного циклу закупівель для потреб замовника

1. Створення річного плану закупівель;
2. Створення тендерної документації (кваліфікації, технічної специфікації, проекту договору).
3. Супровід в розгляді та оцінці тендерних пропозицій, висновок перевірки комерційних пропозицій від учасників.
4. Підготовка та формування всіх необхідних документів, протокольних рішень які стосуються процесу закупівель.
5. Супровід та формування обґрунтованих відповідей для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї;
6. Оприлюднення в електронній системі всього законодавчо встановленого обсягу інформації щодо річного плану та кожної з процедур.

від 2 до 3 відсотків від суми кожного укладеного договору протягом бюджетного періоду

Створення тендерної документації

Створення повного пакету тендерної документації, зокрема:

- Підготовка кваліфікаційних вимог.
- Створення технічної специфікації на товар.
- Підготовка проекту договору.

від 2200 гривень в залежності від типу обраної процедури та предмету закупівлі

Визначення очікуваної варті

1. Аналіз ринку з метою визначення очікуваної вартості товару.
2. Надання цінових довідок щодо очікуваної вартості товару.

від 600 гривень

Послуги для Учасників

Послуга

Опис

Вартість

Підготовка комерційних пропозицій для участі у відкритих торгах

1. Підготовка необхідної документації згідно з тендерною документацією Замовника.
2. Супровід та формування запитань та вимог щодо роз’яснення ТД.

від 1350 гривень

Цінові довідки

1. Надання цінових довідок про динаміку змін ціни товару.
2. Надання інформаційних довідок про відповідність зміни ціни товару за певний період.

Мета отримання – обґрунтування зміни ціни договору.

від 900 гривень

Оскарження процедури закупівлі та представництво інтересів учасника торгів в Антимонопольному комітеті України

1. Підготовка та оприлюднення скарги щодо порушених прав та законних інтересів при проведенні процедури закупівлі;
2. Присутність та відстоювання інтересів учасника на засіданні Комісії з розгляду скарг АМКУ

від 1550 гривень

Аудит тендерних пропозицій конкурентів у проведеному аукціоні

Повний юридичний аналіз усіх документів, які надаються конкурентами у складі власної тендерної пропозиції на предмет їх відповідності умовам тендерної документації Замовника та законодавчо встановленим вимогам

від 450 гривень за одного учасника торгів

Повний юридичний супровід закупівлі

1. Підготовка повного пакету юридичної документації, яка вимагається в складі тендерної пропозиції,  згідно з тендерною документацією Замовника або перевірка вже створеної.
2. Супровід та формування запитань та вимог щодо роз’яснення ТД.
3. Аудит тендерних пропозицій конкурентів у проведеному аукціоні

від 800 гривень

Унікальні пропозиції у сфері публічних закупівель

Навчання правовому базису у сфері публічних закупівель та особливостям роботи на електронних майданчиках (для замовників/учасників)

1. Підготовка необхідних документів для участі у торгах.
2. Терміни звернення до замовника за роз’ясненнями та пропозиціями щодо внесення змін до документації;
3. Порядок подання пропозицій, право учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію.
4. Етап розкриття пропозицій.
5. Нюанси розгляду пропозицій (виправлення арифметичних помилок, право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації).
6. Підстави відхилення пропозиції.
7. Випадки відміни закупівлі.
8. Повідомлення про намір укласти договір (звернення до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 Закону).
9. Особливості укладання договору про закупівлю.

від 650 грн. за одного учасника семінару (навчання в локації замовника)

Перевірка документів тендерної документації або тендерної пропозиції, яка складена фахівцями замовника/учасника

1. Перевірка тендерної документації замовника щодо її відповідності законодавчо встановленим вимогам;
2. Перевірка тендерної пропозиції щодо її відповідності вимогам, які встановив замовник у власній тендерній документації.

від 400 гривень

HR-допомога при проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад, пов’язаних зі сферою публічних закупівель

1. Аналіз надісланих резюме та попередній відсів кандидатів на підставі відсутності базових компетенцій у цій сфері;
2. Розробка питань для усного/письмового анкетування на підтвердження знань законодавства про публічні закупівлі;
3. Участь у співбесідах для допомоги представникам роботодавця визначення реальних здібностей претендента.

від 1000 гривень

Консультування всіх суб’єктів публічних закупівель щодо правозастосування норм законодавства у сфері публічних закупівель

Надання термінових письмових відповідей на питання від замовників/учасників

350 гривень